Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Bingo

Bingo
Título internacional Bingo
Sección 47 edición - Sección Oficial Cortometrajes
Nacionalidad Holanda
Año 2009
Duración 28
Dirección Timur Ismailov
Guión Bastiaan Tichlen
Montaje Annelotte Medema
Fotografía Lennart Verstegen
Producción Maarten van der Ven
Diseño de producción Sara van Eerden, Wietske van den Bout
Intérpretes Sergiu Voloc (Bingo), Yasar Ústüner (Saït), Dimitri Bilov (Serfei), Jacques Lucassen (Aannemer)
Página web http://www.brulvandeleeuw.nl/bingo/main/EN/home_nl.html
Compañía productora

NFTA (Nederlandse Film en Televisie Academie)

Compañía distribuidora

NFTA (Nederlandse Film en Televisie Academie)

Sinopsis

 De la qu’aporta a Holanda, Bingo, un inmigrante que vien de Moldavia, va vivir nun pisu perpequeñu con otres dos persones del Este. Magar que los entamos son duros y los trabayos desagradables, nun pierde el bon humor nin la esperanza de cumplir el suañu de tornar al so país dalgún día.

Biografía del director

Timur Ismailov nació y crióse en Baku (Azerbaiyán) en 1977. Cuando neñu suañaba con ser pintor y dir a clases de pintura na galería d’arte pa neños de Baku. Dempués del institutu siguió estudiando Ciencies Polítiques y Sociales na universidá llocal, pero en 1995 Timur marchó cola familia a Estabul (Turquía) y un añu depués a Kaliningrad (Rusia), onde estudió Económiques, Xestión y Filosofía. Alternaba los estudios con escribir canciones y cantar nun par de bandes de rock del llugar. N’avientu de 2002 Timur emigró pa los Paises Baxos. En 2004 garráronlu na NFTA (l'Academia de Cine y Televisión de los Paises Baxos) pa la facultá de guionistes. Dempués de casi tres años d’estudiu cambió de guionista pa direutor de ficción. En xunu de 2009 licencióse en Cine y Televisión na NFTA cola so película BINGO, qu’amás d’escribir, dirixó. Esta película tuvo crítiques allabancióses na prensa alemana y foi recibida con ganes pol públicu de fuera.