Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

La Pivellina

La Pivellina
Título internacional La Pivellina
Sección 47 edición - Sección Oficial Largometrajes
Nacionalidad Italia, Austria
Año 2009
Duración 100
Dirección Tizza Covi, Rainer Frimmel
Guión Tizza Covi
Montaje Tizza Covi
Fotografía Rainer Frimmel
Producción Tizza Covi, Rainier Frimmel
Intérpretes Patrizia Gerardi, Asia Crippa, Tairo Caroli, Walter Saabel
Compañía productora

Vento Film

Compañía distribuidora

Films Distribution

Sinopsis

Andando al debalu pelos suburbios de Roma buscando al so perru Hércules, Patty atópase con una neña abandonada. La pivellina tien dos años y diz que se noma ”Aia” (por “Asia”): Como nun se sabe nada de los pas, Patty decide llevala con ella pa una caravana na que vive con Walter, el so compañeru sentimental y llaboral, pues dambos trabayen como artistes de circu. Magar que de mano dulden si avisar o non a la policía, desiguida va tar agustu curiando de la prestosa Asia. Dalgo paecío va pasa-y a Tairo, el fíu mozu d’otra familia de la zona, que va convertise nun collaciu inseparable de la neña.

Biografía del director

Tizza CoviNació en Bolzano (Italia) en 1971. Vivió en París y Berlín enantes de graduase como fotógrafa na Graphische Lehranstalt de Viena. Depués viaxa a Roma, onde trabaya como fotógrafa freelance. En 2002 funda la productora cinematográfica Vento Film xunto a Rainer Frimmel. El segundu documental de la pareya, Babooska (2005), ambientáu nel mundu del circu, algama, ente otros, el Premiu Wolfgang Staudte nel Festival de Berlín. Estrénase nel territoriu de la ficción con La Pivellina (2009), premiáu na Quincena de Reallizadores de Cannes.Rainer Frimmel nació en Viena en 1971. Fotógrafu de la Graphische Lenhrastalt vienesa, tuvo beques en Nueva York, París y Roma pol so trabayu. La so carrera cinematográfica trescurre paralela a la de Tizza Covi, con quién fundó una productora audiovisual.