Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

PREMIO PROYECTO CORTO MOVISTAR+
con la colaboración de Pecera Estudio

Votos

(Total de votos recibidos 177)

(Puntuación 2,95)

movistarbueno
El premio Proyecto Corto Movistar+ / Pecera Estudio del Festival Internacional de Cine de Gijón tiene el objetivo de apoyar la producción de cortometrajes, facilitando a sus ganadores la realización de nuevos trabajos.

Pa optar al premiu van poder participar toles empreses audiovisuales, físiques o xurídiques, que tean inscrites como productores nel Rexistru d’empreses cinematográfiques y audiovisuales del ICAA,acordies a la Orde de 7 xunetu de 1997 (BOE, 14/07/1997, rectificacionesen BOE 1/08/1997) pola que se dictennormes d’aplicación del Real Decretu 81/1997, de 24 de xineru, en materies decuota de pantalla y distribución de películes, sales d’exhibición, rexistrud’empreses y calificación d’obres cinematográfiques y audiovisuales. Tamién vanpoder participar les empreses, físiques o xurídiques, inscrites comoproductores nel rexistru d’empreses cinematográfiques propiud’una Comunidá Autónoma.

Caúna d’estes empreses va poder presentar unmáximu de dos proyeutos y han facelo enantes del 19 d’ochobre de 2019.

Movistar+ va mercar los drechos d’emisión dela obra seleicionada por un importe de 9.000 euros demientres 2 años y númberuillimitáu de pases, siendo’l primer añu n’esclusividá. Tamién se va premiarcola realización de la postproducción de soníu en Pecera Estudio, que consistena edición de soníu, doblaxe, efeutos de sala, pre-mezcles y grabación demúsiques.

Pues descargar les bases completes equí
Palabras clave Festival de Cine, 2019