Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

FICX INDUSTRY DAYS: EL FESTIVAL ESTRENA UN PROGRAMA nuevu D'ACTIVIDAES PA PROFESIONALES

Votos

(Total de votos recibidos 24)

(Puntuación 2,93)

industry
EL FESTIVAL ESTRENA UN PROGRAMA nuevu D'ACTIVIDAES PA PROFESIONALES


Sol sellu FICX Industry Days, el Festival Internacional de Cine de Xixón llanza en 2017 unes xornaes d'industria empobinaes a los profesionalesasturianos, españoles ya internacionales, que combinen charres, meses redondes, casos d'estudiu de películes españoles estrenaes en salescomerciales, según sesiones de works-in-progress (obres en fase de pre-montaxe, montaxe o postproducción). El programa inclúi pitching deproyeutos en fase de desarrollu en collaboración con Fundación SGAE al traviés del so V Llaboratoriu d'Escritura de Guión Cinematográficu, amásd'una presentación del cine asturianu nel FICX y una mesa informativa colos representantes de la Comisión de Producciones Ayenes de FORTA. L'oxetivud'estes actividaes pasa por dar mayor visibilidá al cine asturianu y español dientro del marcu del certame, al empar que se xeneren espaciosd'intercambiu con profesionales internacionales que vienen al Festival a descubrir miraes nueves y obres col envís de llevar estos conteníos más alláde les nuestres llendes.

El pase al FICX Industry Days ye gratuitu y da accesu a toles actividaes del programa d'Industria que se desarrollen del llunes 20 al xueves 23 depayares nel Festival. El plazu d'inscripción ta abiertu hasta'l 15 de payares.

El llunes 20 de payares les actividaes van entamar col case study d'El secreto de Marrowbone, trata asuntos como'l papel de la coproducción contelevisiones, el financiamientu al traviés d'ayudes públiques y el sofitu d'instituciones oficiales. La ponente va ser Sandra Hermida, productoraexecutiva de la película de Sergio G. Sánchez. Laboral Cinemateca Filme Commission va moderar la presentación.

La primer xornada va completar con una mesa redonda na que se van aldericar les polítiques contemporanees de seleición de conteníos en dellos festivalescon ponentes como Mark Peranson, Xefe de Programación del Festival Internacional de Cine de Locarno; Mercedes Martínez-Toma, asesora deProgramación del Festival Internacional de Cine de Róterdam y del FICX; Carmen Gray, miembru del comité de seleición del Festival Internacional deCine de Winterthur, y Nico Marzano, responsable de la Programación de Cine del Institutu d'Arte Contemporaneu de Londres (ICA). La mesa va tar moderadapor Gonzalo de Pedro, programador asociáu en Filmoteca española y FICValdivia, miembru del comité de seleición del Festival Internacional deCine de Locarno y del FICX y direutor artísticu del festival Márgenes.

El martes 21 va tener llugar una mesa redonda que va analizar el papel de les plataformes internacionales nel desarrollu de proyeutos de cine nelsieglu XXI. Nesti casu los ponentes van ser Laurent Crouzeix, programador del Festival de Curtiumetraxes de Clermont-Ferrand, manager del proyeutuShortfilmdepot, y coordinador d'Euro Connection, y Anäis Desrieux, responsable de la xestión de derechos nel Institut Lumière, coordinadora deprogramación nel Colé International du Filme Classique, miembru del comité de seleición en Cinèma du réel y responsable de ParísDOC. Va moderarMercedes Martínez-Toma.

En collaboración cola Fundación SGAE, va presentase un case study nuevu: Verano 1993, cola direutora Carla Simón y la productora Valérie Delpierre(INICIA FILMS), que van falar de les claves de la película que va representar a España nos Oscar. Les xornaes van siguir con Peter Andermatt,direutor de MEDIA Desk España, quien va analizar la realidá actual de les ayudes europees a la producción cinematográfica y audiovisual.

La xornada va zarrase cola sesión de work-in-progress PUSH PLAY, na que DELUXE España va otorgar a unu de los cinco proyeutos presentaos un premiuconsistente na masterización DCP de la película, valorada en 6.000€. Los trabayos que se van presentar son: In memoriam, de FREEWS PRODUCCIONES, colapresencia de Marcos M. Merín (direutor y guionista) y Marta F. Crestelo (guionista y productora); Las letras de Jordi (SEÑOR Y SEÑORA S.L.), conMaider Fernández (direutora y guionista); Malnascuts (TEKILA MOVIES), cola participación de Gemma Blasco (direutora) y Nacho Casado (productor); Puertodeseado (DIANATOUCEDO FILMS, INSOMNIA FILMS), con Diana Toucedo (direutora, guionista y productora) y, a lo último, This Film is About Me (EL VIAJEFILMS), con Jamie Weiss (productor executivu).

La xornada del miércoles 22, que se va desarrollar nel Muséu del Pueblu d'Asturies, va abrir cola presentación de Laboral Cineteca Film Commision,onde se van dar a conocer los proyeutos sofitaos hasta'l momentu pola entidá, según les distintes aiciones puestes en marcha pa facilitar eltrabayu de los artistes y la industria cinematográfica asturiana y los planes de trabayu a desarrollar en 2018. Esta xornada, con una mirada bienespecial al cine fechu n'Asturies, va siguir con una presentación de les 33 películes asturianes escoyíes nel 55FICX.

El ramu al tercer día va ponelu la Comisión de Producción Ayena de FORTA, nuna ponencia enfocada a l'adquisición de derechos d'emisión de películes,series y miniseries. Esta última presentación realizar en collaboración con TPA.

FICX Industry Days va rematar el 23 de payares con una sesión de pitching colos guionistes que los sos proyeutos fueron escoyíos na quinta edicióndel Llaboratoriu d'Escritura de Guión Cinematográficu de Fundación SGAE.Nesta presentación va participar el Premiu Muyer de Cine 2017 Isabel Coixet, tutora de los proyeutos:

  • In memoriam (FREEWS PRODUCCIONES) | Marcos M. Merín (Direutor y guionista) y Marta F. Crestelo (Guionista y Productora)
  • Las letras de Jordi (SEÑOR Y SEÑORA S.L.) | Maider Fernández (Directora y guionista)
  • Malnascuts (TEKILA MOVIES) | Gemma Blasco (Direutora) y Nacho Casado (Productor)
  • Puerto deseado (DIANATOUCEDO FILMS, INSOMNIA FILMS) | Diana Toucedo (Directora, guionista y productora)
  • This Film is About Me (EL VIAJE FILMS) | Jamie Weiss (Productor Executivu)

La última actividá va correr a cargu del Sindicatu de Guionistes ALMA, na que se va analizar la posición clave qu'ocupa'l guion dientro de laproducción de cualesquier proyeutu audiovisual. En dicha mesa van intervenir Enrique Rivero, guionista y direutor ganador del Lleopardu d'Oru en Locarnoy miembru del Xuráu del Premiu al Meyor Guión y Película Española nel 55FICX; Gerard Ortín, autor de la película Perrolobo (Lycisca), estrenada naseición Llendes del FICX, y Diego Taboada, guionista y profesor nel CISLAN. La mesa modérala Sara Antuña, guionista y miembru de la Xunta Direutivad'ALMA.

Mark Peranson, Carmen Gray, Nico Marzano, Laurent Crouzeix y Anäis Desrieux participen nos FICX Industry Days gracies al sofitu d'Acción CulturalEspañola (AC/Y) al traviés del Programa pa la Internacionalización de la Cultura Española (PICE) na modalidá de Visitantes.

Pues atopar el programa completu nesti enllaz:
http://www.gijonfilmfestival.com/page/18049-programa-ficx-industry-days.
Palabras clave Festival de Cine, 2017