Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

LA FILMOTECA ESPAÑOLA Y EL FICX PRESENTEN N’ESPAÑA ‘ALIVE IN FRANCE’, D’ABEL FERRARA

Votos

(Total de votos recibidos 6)

(Puntuación 3,17)

abelferrara
Dambes entidaes van compartir la première del documental musical del cineasta neoyorquín



El cineasta d’Estaos Xuníos Abel Ferrara, ún de los mitos del underground y del cine más rebelde fechu nes últimes décades n’Europa, va tener la presentación de la so película nueva nun estrenu compartíu pola Filmoteca Española y el Festival Internacional de Cine de Xixón.
La proyeición asítiase dientro de la retrospectiva integral qu’acueye’l Cine Doré en setiembre y ochobre, y va vese’l día 6 d’ochobre, y tamién dientro de la Seición Oficial (fuera de concursu) del 55FICX.

Alive in France, presentada fuera de concursu na Quincena de Realizadores del Festival de Cannes, repasa la xira francesa de Ferrara y la so banda. Una oportunidá única de conocer al Ferrara públicu ya íntimu, a la estrella que se xunta colos sos siguidores nos conciertos pero tamién el que permanez fuera de los focos, l’home familiar más allá de la mázcara. De Toulouse a París, Ferrara fílmase cola mesma insobornable honradez que carauteriza’l restu de la so filmografía.

El Festival Internacional de Cine de Xixón va siguir desvelando la programación de la so 55 edición, que va tener llugar del 17 al 25 de payares. L’estrenu conxuntu d’Alive in France enmárcase dientro d’una futura llinia de collaboración que dambes entidaes (Filmoteca y FICX) quieren establecer y que va cristalizar n’otres actividaes conxuntes.
Palabras clave Festival de Cine, 2017