Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Día d'Asturies 2017 Curtiumetraxes y Llargumetraxes: Abiertu’l plazu d’inscripción

Votos

(Total de votos recibidos 0)

(Puntuación 0)

LOGO FIC 51 Negro
La seición dedicada al cine asturianu desdóblase incorporando por primer vez una competición de llargumetraxes.



El Festival Internacional de Cine de Xixón y Radiotelevisión del Principáu d’Asturies convoquen el XVIII Premiu al Meyor Curtiumetraxe y, como novedá en 2017, el I Premiu al Meyor Llargumetraxe de la seición Día d’Asturies.

L’oxetivu d’esta convocatoria ye potenciar la carrera de nueves y nuevos directores y productores asturianos apostando pol futuru de la creación cinematográfica y audiovisual n’Asturies y, por ello, va valorase l’inxeniu, la creatividá y la riqueza d’idegues na realización. Gracies al sofitu de Radiotelevisión del Principáu d’Asturies (RTPA), el Festival Internacional de Cine de Xixón va conceder dos premios en metálico de 2.000 € caún. Amás el Día d’Asturies va poder incluyir una estaya de muestra ‘non competitiva’ na que van poder participar tanto llargumetraxes como curtiumetraxes, a criteriu del comité de seleición del Festival.

Además de lo dicho anteriormente, Laboral Cineteca y el Festival de Cine de Gijón/Xixón han acordado conceder el premio Laboral Cineteca Cortos, que se incluirá en la sección Día d´Asturies y que otorgará Laboral Cineteca a uno de los cortometrajes seleccionados. Este nuevo galardón consiste en la distribución del corto seleccionado en los festivales y certámenes cinematográficos más destacados, tanto de la escena nacional como internacional.

La participación ta abierta a toles y tolos productores y directores d’obres audiovisuales que seyan naturales de la Comunidá Autónoma del Principáu d’Asturies, que vivan equí o que desendolcaren les sos obres dientro del Principáu d’Asturies.

Pa formar parte de la seleición, les y los aspirantes a participar na sección de curtiumetraxes van poder presentar los sos trabayos siempre que nun duren más de 30 minutos, mentanto que les obres presentaes pa ser consideraes na estaya de llargumetraxes han tener un llargor mínimu de 45 minutos. En dambos casos la fecha de producción tendrá que ser posterior al 1 de xineru de 2016, rematando la fecha de presentación pa la so valoración pol Festival Internacional de Cine de Xixón, el 6 d’ochobre de 2017.

Consulta les bases de la convocatoria del Día d’Asturies equí.

Les inscripciones van realizarase al traviés del portal del FICX na plataforma Festhome.

FESTHOME

RADIOTELEVISIÓN DEL PRINCIPÁU D’ASTURIES patrocinador oficial de la seición Día d’Asturies