Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Vasermil

Vasermil
Título internacional Vasermil
Nacionalidad Israel
Año 2007
Duración 93
Dirección Mushon Salmona
Guión Mushon Salmona
Montaje Reut Hahn
Fotografía Ram Shweky
Música Frank Ilfman
Compañía productora

Transfax Film Production Ltd.

Compañía distribuidora


Sinopsis

Shlomi, Adiel y Dima son compañeros nun equipu de fútbol de Be’er Sheva, una ciudá nel sur d’Israel. Lo enguedeyao del vivir nel barriu amenorga cuando rueda la pelota. Shlomi trabaya como repartidor de pizzes y fai por fuxir de la mala influyencia  del so hermanu pandiyeru. Adiel ye un etiope-israelí que llucha por ayudar a la ma enferma, y curiar del so hermanu pequeñu, mientres sufre’l racismu de los sos collacios. Dima ye un emigrante rusu que sobrevive trapichando con drogues. Los tres tienen en comuña suaños, pruyimientos y petites. La so amistá será un valoratible salvavides pa los malos tiempos.

Biografía del director

Mushon Salmona nació n’Israel. Dempués de tar durante cuatro años nel exércitu, marchó pa Londres, onde se diplomó en Comunicación y Producción Audiovisual. En 1998 trabayó como asistente de producción nel documental de la BBC Israel and The Arabs: The 50 Years War. Fizo tres curtios: Father’s Day (1999), Dance With Me (2000) y Beer Sheva Concrete (2004). Vasermil (2007) ye la so estrena nel llargumetraxe y con él llevó’l premiu al meyor Nuevu Direutor nel festival de San Francisco 2008.