Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Welcome

Welcome
Título internacional Welcome
Sección 47 edición - Sección Oficial Largometrajes
Nacionalidad Francia
Año 2009
Duración 110
Dirección Philippe Lioret
Guión Philippe Lioret, Emmanuel Courcol, Olivier Adam
Montaje Andréa Sedlackova
Fotografía Laurent Dailland
Dirección de arte Yves Brover
Producción Philip Boëffard, Eve Machuel
Intérpretes Vincent London (Simon), Firat Ayverdi (Bilal), Audrey Dana (marion), Derya Ayverdi (Mina), Selim Akgul (Zoran), Thierry Godard (Bruno), Olivier Rabourdin (Caratini)
Página web www.nord-ouest.fr
Compañía productora

Nord-Ouest Films

Compañía distribuidora

Golem Distribución

Sinopsis

La historia d’ún de los miles d’inmigrantes que cada añu aporten al puertu francés de Calais cola esperanza de consiguir percorrer los 32 kilómetros que los separten del Reinu Xuníu. Bilal ye un xoven Kurdu que vien d’Iraq emperráu en xuntase cola moza que quier, que lu espera en suelu británicu. Pero los sos petites estréllense una y otra vegada escontra la muria de la burocracia gubernamnetal. Sicasí, nun ta dispuestu a renunciar al so suañu y planea cruciar el Canal de La Mancha a nadu, si fai falta. Na so Odisea va apoyalu Simon, quien callandino va ayudar al mozu a consiguir el so oxetivu de la que brega colos sos problemes amorosiegos.

Biografía del director

Nacíu en París en 1955. Empecipió nel cine na dómina de los ochenta como inxenieru de soníu, llabor que fizo al lláu de direutores como Michel Deville o Robert Altman. Tombés du ciel (1993), la so ópera prima como reallizador, collecha premios al Meyor Guión y a la Meyor Direición nel Festival de San Sebastián. Nos años vinientes, la so carrera como cineasta foi reconocida pola Academia Francesa, que concede dos premios César a los actores del so film Je Vais Bien, Ne t’en Fais Pas (2006), y tamién nominaciones al Meyor Guión, Direición y Película. El so postrer llargu hasta la data, Welcome, foi galardonáu durante la edición de 2009 del Festival de Berlín.