Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Morrer como um homem

Morrer como um homen
Título internacional Morrer como um homem
Sección 47 edición - Sección Oficial Largometrajes
Nacionalidad Portugal, Francia
Año 2009
Duración 134
Dirección João Pedro Rodrigues
Guión João Pedro Rodrigues, Rui Catalão
Montaje Rui Mourão, João Pedro Rodrigues
Fotografía Rui Poças
Producción Maria João Sigalho
Diseño de producción João rui Guerra da Mata
Intérpretes Fernando Santos (Tonia), Alexander David (Rosario), Gonçalo Ferreira de Almeida (Maria Bakker), Fernando Gomes (Teixeira), Jenni La Rue (Jenny), Chandra Malatitch (Zé Maria), Cindy Scrash (Irene), Miguel Loureiro (Paula), André Murraças (Dr. Felgueiras)
Compañía productora

Rosa Filmes

Compañía distribuidora

Films Boutique

Sinopsis

Al tiempu que sigue valorando col so mélicu la posibilidá d’una operación de cambiu de sexu que paez qu’enxamás va facer, Tonia sigui ufiertando’l so espectáculu de travestismu nun pequeñu club. Anque’l so espectáculu ta más qu’afitáu col pasu los años, ve amenazáu’l reináu por una transexual más xoven qu’ella. Por suerte, en casa ta esperándola la so perrina a la que-y dedica tolos afalagos y tamién el mozu Rosario, un rapaz de la cai al que Tonia quier separtar por siempre de les drogues. Un día, de sutrucu, recibe la visita del fíu, un militar que nun ye pa colos vezos sexuales de la ma.

Biografía del director

Nació en Lisboa en 1966. N’acabando, en 1989,  los sos estudios na Escola Superior de Teatro e Cinema de la capital Portuguesa, conviértese n’ayudante de direición y de montaxe de películes de Teresa Villaverde y Alberto Seixas Santos, ente otros. En 1997 dirixe’l curtiumetraxe Parabéns!, seleicionáu en Venecia y Berlín. Con O Fantasma (2000), el so primer llargu, consigue l’atención de la crítica internacional y algama’l Premiu a la Meyor Película nel Lesbian and Gay Film Festival de Nueva York. Los siguientes films de llarga duración, Odete (2005) y Morrer Como Um Homem (2009),  proyeutáronse en dos ediciones siguíes del Festival de Cannes.